maanantai 9. kesäkuuta 2014

Decoden = Kutsumusammatti

Mä oon löytänyt uuden heikkouden. Nimittäin Decoden-askartelu, vai mikskä sitä nyt voisi sanoa suomalaisittain. Eli kaiken mahdollisen tuunaamista söpöksi. Muualla maailmassa ihmiset jopa elättää itsensä kyseisillä jutuilla. Tällanen askartelu olis mun kutsumusammatti. :D
 
Osa tekee nämä söpöydet itse ja osa tilaa ne esimerkiksi Etsystä, jossa myyjiä on laidasta laitaan. Myös valmiita töitä on myynnissä jonkin verran ja moni tekee custom-töitä. Törmäsin tähän "genreen" vasta viikko sitten ja muutaman tilauksen jouduin tekemään viime viikolla, osa tilauksista on siis vasta matkalla. Ensimmäinen toimitus tuli perille viikossa New Yorkista.
 
Mun olis tarkoitus noista tilaustarvikkeista tehdä muutama puhelimen kuori ainakin. Katsotaan mihin tarvikkeet ja taidot riittävät.
 
Tässä nyt kuitenkin ensimmäinen kokeiluni. Oon itse tehnyt kaikki nuo osat Fimo-massasta. Lopuksi kuorrutin kannen ja lisäsin pupun kumppaneineen mukaan.


Tässä pikkupurkissa säilytetään siis pupun häntiä. ;)



Timantit ja glitterit on osto-kamaa, niitä en tietenkään ole itse tehnyt.





Muutama kokeilu mulla on vielä työn alla ennen kuin pääsen niiden kuorien kimppuun, mutta tässä vilaukselta ensimmäisen tilauksen sisältö ja asettelupohdintaa!
 

Mitäs olette mieltä? Onko japanilainen Kawaii-villitys muiden kuin mun mieleen?


2 kommenttia:

  1. Meillä tykätään! Ihania on. Vähän samat harrastukset meilläkin. Kahden nuoremman kans kaikkea söpöä aina tuunaillaan. Ihanaa kun jaksat jakaa näitä inspiraatioita ^_^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, jos joku muukin tykkää! :D Paljon ois taas sellasta, mitä haluaisin kokeilla, mutta aika ei riitä. :/ Siks oliski kiva kun sais tällasta työkseen tehdä! ;)

      Poista