sunnuntai 17. kesäkuuta 2012

Angry Birds

Virkkailin lapsille Angry Birdsejä.


Red Cardinal.


Green Pig.


Yellow Goldfinch.


Joukot valmiina hyökkäykseen!!


Mitä siinä tuijotat!?


Tästä joukosta puuttuu vielä toinen keltainen lintu. Osa jäi meille ja osa meni lahjaksi. Nooan toiveissa olisi vielä musta lintu. Saa nähdä löydänkö vielä inspiraation. :)


Ohjeita näihin ei tahtonut löytyä. Varmaankin tekijänoikeus juttujen vuoksi. Mä onneksi onnistuin sooloilemaan nämä ihan omasta päästäni ja yhdistelemällä niitä paria ohjetta, mitkä löysin. Jotku ohjeet ei mun mielestä ollut ihan alkuperäisten näköisiä, joten en halunnut niiden mukaan tehdä.

Oon täyttänyt kaverukset puoliksi kuivilla herneillä ja puoliksi pumpulilla, joten kivasti läsähtää kun näitä heittelee. Kuvaurekvisiittana Angry Birds peli.

4 kommenttia:

  1. Hirmuisen nättejä ja aidon näköisiä!

    VastaaPoista
  2. Kiitos. :) Lapsetkin on tykänneet, näillä on kiva heitellä toista. Vielä musta lintu on tilauslistalla, kunhan aikaa löytyy. :D

    VastaaPoista
  3. ravelrysta löytyy noihin tosi hyvät ja selkeet ohjeet! :) mä oon tehny kummitytölle punaisen, sinisen ja mustan linnun ja yhden possun :) vielä kuulemma pitäis tehdä valkonen ja keltanen lintu.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ton punasen ohjeen löysin ravelrystä, mut ne muut ohjeet on poistettu sieltä just tekijän oikeuksien takia. Loput ohjeet joutu säveltää ite. Näitä on kyl hauska tehdä. :)

      Poista