sunnuntai 25. maaliskuuta 2012

Tapetista kirjekuoreksi

Mun äidillä on sisutusalan liike. Viikolla sain ihan pyytämättä vanhan tapettimallikirjan askarteluja varten. Niistä vois tehdä mm. sisustustauluja, kortteja tai sitten kirjekuoren, niinku mä tein eilen.
Ajattelin, että sinne kirjekuoreen vois laittaa ne pikku jutut, joita askarreltiin Nooan toimintaterapeutille.


Pitäis olla käytössä sellainen skräppääjien leikkausalusta. Keittiösaksien kans tuuskatessa paperi pieneni monta senttiä ku aina meni vinoon, vaikka yritin käyttää värityskirjaa viivottimena. :)


Nooa teki hama-helmistä S-kirjaimen (no okei, otin jälkikäteen pari helmeä pois, että tuli symmetrisempi) ja mä liimasin magneetin taakse. Avainkaulanauhaan en sitten kuitenkaan tehnyt muutoksia. Silmä ehti tottua möllykkä-helmiin.


Mä jouduin puhaltaa koiran kuvan loppuun ku askartelijalla meni tussia sormeen ja touhu meni niin hysteeriseks, ettei se huudoltaan kyenny enää puhaltamaan (laitan ehkä videon kohtauksesta joku päivä). Vaihdettiin puukyniin ja koiran kaveriks syntyi pari mörköä ja nimmari.


Kuoren oon siis tehnyt ompelemalla suorakaiteen muotosen tapetinpalasen sivuistaan yhteen ja tikannut koristeeksi "läppään". Kiitos-tarra dymolla.


Ps. Tuhannen kävijän raja ylitetty.. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti