keskiviikko 11. huhtikuuta 2012

Pyykkipönikkä

Meillä on ollut pyykinpesuaineelle käytössä upea Arielin pahvilaatikko niin kauan ku ollaan omistettu pesukone. Pyykinpesukone sijaitsee tällä hetkellä kellarissa saunatiloissa ison ikkunan alla. Aina pihan puolelta katsoessa ikkunasta näkyy läpi sininen pahvitötsä ja se on ärsyttäny mua jo pidemmän aikaa.
Oon koittanu kaupoista katella kivaa astiaa pesuaineelle, mutta mikään ei oo kuitenkaan tarttunu mukaan. Pääasiassa siks ku ne on ollu niin kalliita. Mutta nytpä oli HalpaHallissa Kissanruoka-pönikkä alennuksessa. :D


Mittakuppikin tuli mukana. :D 


No ihan ei sellasenaan päässyt purkki käyttöön. Nooan ovien maalauksesta jäi liitutaulumaalia paljon yli, joten isäntä teippasi mulle reunat ja peitin tekstin maalilla.
(Huomatkaa takkatuli vaikka kalenteri näyttää kohta jo toukokuuta.)


Tältä purkki näytti seuraavana aamuna.


Ja tältä hetkeä myöhemmin. Tekstinhän voi nyt vaihtaa mielen mukaan ja kirjottaa tuohon vaikka pesuaineen annostelun ostetun pakkauksen mukaan (että osais se mieskin sitten pestä kalsarinsa).


Tässä vielä tämä eläkkeelle siirtyvä yksilö. Yök.


Ja koska lapset näki mun piirtävän liidulla, oli niittenkin päästävä tositoimiin. Mä oon vähän jemmaillu liituja ku ne sotkee niin kovasti, mutta touhu on sitten sitäkin mukavampaa kun ne kaivetaan kaapista. Nooalla meni enemmän aikaa sormiensa ihmettelemiseen, kun liitu tarttu käsiin.


(Köyhän lapsella on puhki istutut kalsarit. :D Ois meillä uusiakin, mutta niissä on niin pitkät lahkeet, että menevät möykylle sukan sisään ja sitten ne painaa ja ahdistaa.)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti