maanantai 30. huhtikuuta 2012

Sensuroitua

Kesken jäi tämäkin projekti.. :D
Ei vaan yksinkertaisesti mun ruokailutottumuksia pysty muuttamaan. Mä sen pari kolme viikkoa jaksoin olla GFG:llä ja sitten alko lipsuminen. Kyllä mä oon koittanu pysyä järkevällä linjalla ton syömisen kans ja liikuntaa nyt on joka tapauksessa se 4-6 kertaa viikossa (mikä on ainaki 3 kertaa useammin ku ennen), mutta liian harvoin mä syön ja epämääräsesti. Huomenna vedetään serkun perheen kanssa vappubrunssi ja sillon ei ainakaan pääse laihtumaan, kun pöydässä on karjalanpiirakoita munavoilla, quesadilloja, amerikan pannukakkuja ja siirappii, jädee, sipsii ja muuta pientä. Ei tosin mitään perinteistä vappuruokaa, ku munkkeja vedettiin mummulassa lasten kans jo puoli ämpärillistä. :/
Tässä nyt kuitenkin sitä kuvamateriaalia, josta mainitsin aiemmin.


Sisko kysy, että karvakäsiäkö sä sinne oot menossa hurmaamaan ku pitää tukka ja kynet laittaa ja laihduttaa. Mutta kyllä mä itteeni varten yritän saada jotain tehtyä. Mä haluan viihtyä omassa kropassani. Ja nyt ainaki on sellanen olo, että kehtaa bikineissä kellua lastenaltaalla. :D Mutta tähän asti päästiin ja ehkä sitä kiinteytystä jatketaan sitten lomailun jälkeen!?



Näihin kuviin, näihin tunnelmiin..

Ps. Oon ajastuksella laittanut reissun ajaksi päivityksiä, joten ei ihan hiljaiseloksi muutu. Ja matkan jälkeen tulee sitten niitä reissukuvia. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti